سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

آغاز دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر

دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر از امروز در مجتمع فرهنگی-هنری خاتم الانبیاء رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: قرار است در این جشنواره 11روزه 65برنامه فرهنگی- هنری اجرا شود.

محمد حسن پور افزود: محفل انس با قرآن کریم،اجرای نمایش، موسیقی، فیلم،نمایشگاه هنرهای تجسمی –کتاب ، همایش ، شعر ،قصه دیجیتال و تجلیل از خانواده های مظم شهدا و مدافعان حرم وبرگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه هزار هنرمند و هنرجو با همکاری 80 آموزشگاه در دومین جشنواره فرهنگی – هنری فجر فعالیت دارند افزود: این جشنواره از دهم تا بیست و یکم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی-هنری خاتم الانبیاء برگزار می شونند و علاقمندان می توانند همه روزه صبح ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 به صورت رایگان از برنامه های فرهنگی –هنری دیدن کنند.

در نخستین روز از دومین جشنواره فرهنگی-هنری فجر نمایشگاه عکس انقلاب در گالری مارلیک این مجتمع فرهنگی-هنری گشایش یافت و در این نمایشگاه 33 قطعه عکس از 3 هنرمند رشتی به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه عکس انقلاب تا 15 بهمن ماه دایراست و علاقمندان می توانند از 9صبح تا 8شب از آن دیدن کنند.

دومین جشنواره فرهنگی – هنری فجر به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دهم تا بیست و یکم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی-هنری خاتم الانبیاء رشت برگزارخواهد شد. 



انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.