سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سراوان؛

انهدام باند سارقان سیم و کابل ادارات در سراوان

باند سارقان سیم و کابل ادارات در سراوان منهدم شدم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از انهدام باند سارقان سیم و کابل اداره مخابرات و کشف 10 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
سرهنگ احسانعلی آذر پودینه  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل چندین اداره درسطح حوزه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.  

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس و بررسی جغرافیای زمانی و مكانی سرقت های صورت گرفته، یک نفر از اعضای این باند در حین سرقت و حمل سیم و کابل های مخابراتی با یک دستگاه تویوتا با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی آسپیچ شناسایی و دستگیر شد.  

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی و فنی ماموران و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به10 فقره سرقت کابل های مخابرات با همکاری دو نفر از همدستانش در سطح شهر سراوان اعتراف کرد که در یک اقدام ضربتی دو همدست دیگر متهم دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنها ابزار و آلات سرقت کشف شد.  

سرهنگ آذر پودینه ادامه داد: این سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا در فرصت مناسب اقدام به بریدن سیم و کابل ادارات در نقاط مختلف شهر می کردند و سیم کابل هایی که قابلیت مصرف مجدد و متراژ بالا بوده را توسط یک مالخر به کشور پاکستان منتقل و مابقی را آتش زده و مس آنرا به ضایعاتی های دوره گرد به قیمت ناچیزی می فروختند.  

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری این مالخر با جدیت ادامه دارد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.