سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

شروع پیش ثبت نام اینترنتی سفرهای نوروزی عتبات عالیات

پیش ثبت نام اینترنتی سفرهای نوروزی عتبات عالیات در استان یزدشروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد گفت :  متقاضیان برای انجام این پیش ثبت نام باید در مهلت مقرر به سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت به آدرس www.atabat.haj.ir و یا با مراجعه مستقیم به یکی از دفاتر خدماتی زیارتی مجاز در سطح استان مراجعه و نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

 شریفی افزود : با پایان یافتن مهلت مقرر پیش ثبت نام ، قرعه کشی میان متقاضیان انجام خواهد شد و نتیجه این قرعه کشی روز شنبه 23 بهمن ماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام قطعی در کاروانها مطلع شوند.

مدیر حج و زیارت استان خاطرنشان کرد: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته این پیش ثبت نام اینترنتی برای اعزام به عتبات عالیات از تاریخ های بیست و پنجم اسفند ماه 95 لغایت سی ویکم اردیبهشت ماه 96 است.

وی گفت: متقاضیان می توانند نسبت به 2 روش پیش ثبت نام یکی گروهی حداقل یک نفر و حداکثر تا هفت نفر و یکی هم پیش ثبت نام گروهی فقط 35 نفره در پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام کنند.

مدیرحج و زیارت استان خاطرنشان کرد: متقاضیانی که اقدام به ثبت نام می کنند باید گذرنامه آنها از زمان تشرف چهار ماه اعتبار داشته باشد و برای فرزندان 17سال به بالا نیاز به گذرنامه مستقل است.

مدیرحج و زیارت یزد ادامه داد: در 10ماهه امسال 20هزار و 46زائردر قالب 528 کاروان از این استان برای زیارت عتبات عالیات به عراق اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد زائر، 397 کاروان به صورت هوائی و 131 کاروان به صورت زمینی به عتبات عالیات اعزام شده اند.

شریفی تاکید کرد: سال گذشته 20هزار و 688 زائر در قالب 535 کاروان از این استان به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.