سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

خرید 800 میلیون تومانی تجهیزات پزشکی توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان

800 میلیون تومان تجهیزات پزشکی توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛خوان زاده معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به تازگی بیش از 800میلیون تومان تجهیزات پزشکی برای بهره‌برداری در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده خریداری شده است.

عبدالله خوان‌زاده افزود: در مدت اخیر و در جهت  بهره‌‎برداری در مجموعه‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان در شادگان، خرمشهر و اروندکنار مبلغ 813 میلیون تومان تجهیزات پزشکی جدید خریداری شده است.

وی گفت: در این میان یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل، یک دستگاه ونتیلاتور اطفال و بزرگسال مبله، 2 دستگاه ماشین بیهوشی مجموعا به مبلغ 187میلیون تومان از محل اعتبارات دانشکده علوم پزشکی آبادان برای استفاده در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر خریداری شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از خرید یک دستگاه آندسکوپ به ارزش 150میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: این دستگاه نیز که از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت خریداری شده است در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

خوان‌زاده همچنین به تجهیزات جدید خریداری‌شده برای بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان اشاره کرد و افزود: 2دستگاه دیالیز نیز به ارزش 66 میلیون تومان از محل اعتبارات این دانشکده برای بیمارستان شادگان خریداری شد.

این مسؤول در دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد: تا به امروز مبلغ 410 میلیون تومان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای بیمارستان جدید اروندکنار خریداری شده است.

وی در پایان گفت: هزینه تجهیزات خریداری‌‎شده برای بیمارستان اروندکنار از محل اعتبارات تخصیص‌یافته برای این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.