رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز عملیات ساخت فاز دوم بیمارستان شهید موسوی خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛علیرضا آموزنده در حاشیه بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: خوشبختانه کار اجرایی فاز نخست پروژه بیمارستان شهید موسوی خرمشهر به پایان رسیده است.

وی با اشاره به این موضوع که آماده ورود به فاز دوم ساخت این بیمارستان در خرمشهر هستیم، افزود: امید می رود تا با تامین منابع و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

آموزنده گفت: در بحث بیمارستان‌های منطقه، کار ساخت سع پروژه درمانگاه تخصصی را در حال اجرا داریم.

وی با اشاره به ساخت اورژانس‌های منطقه تصریح کرد: با اجرایی شدن این اقدامات در بحث استانداردسازی ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، حرکت خوبی خواهیم داشت.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در منطقه نیاز به مراجعه بیماران به مناطق دیگر احساس نمی‌شود و امید می رود ظرفیت‌ها را روز به روز گسترده تر کنیم.

حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت امروز با حضور در منطقه جنوب غرب خوزستان از مراحل بازسازی بال شمالی بیمارستان طالقانی، ساخت بیمارستان جدید ۲۲۰ تختخوابی طالقانی، ساخت اورژانس جدید این بیمارستان و ساخت بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) چوئبده بازدید کرد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.