سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ارائه مشاوره فعال به 13 هزار شهروند مازندرانی

13 هزار شهروند مازندرانی در طرح مشاوره فعال خدمات مشاوره ای و آموزش همگانی دریافت کردند.

سرهنگ عليرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از ارائه خدمات مشاوره ای و آموزش همگانی به بيش از 13 هزار شهروند مازندرانی در طرح مشاوره فعال در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه 9 هزار و 250 هزار فقره پرونده با موضوعات مختلف اختلافات خانوادگی به مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری های استان ارجاع شد، افزود: با تلاش کارشناسان اين مراکز70 درصد پرونده های ارجاعی مصالحه و سازش شد که اين ميزان رشد در کاهش پرونده های قضائی نقش عمده ای داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: يکی از ماموريتهای مهم مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی را ارائه آموزش همگانی در ارتباط با مهارت های زندگی در قالب طرح مشاوره فعال است.

سرهنگ عليرضا باقری افزود: 228 جلسه آموزشی در مدارس و مساجد با حضور کارشناسان روانشناسی و مشاوره و مددکاری برگزار شد که در اين جلسات 13 هزار و 194 نفر از اقشار مختلف جامعه آموزش دیدند.

وی به اقدامات مرکز مشاوره آرامش در راستای ارائه خدمات مشاوره ای رايگان به شهروندان اشاره کرد و گفت : سه هزار و 944 نفر از شهروندان امسال به اين مرکز مراجعه و از خدمات مشاوره ای اين مرکز بهره مند شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری بيش از 2 هزار و 559 مرحله جلسه آموزشی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها ، صنوف خبر داد و افزود: در اين جلسات آموزشی بيش از 120 هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

سرهنگ عليرضا باقری به برپايی نمايشگاه و برگزاری مسابقات دانستی های انتظامی در سطح استان اشاره کرد و گفت : در اين نمايشگاه ها علاوه بر نمايش توليدات و محصولات آموزشی پيرامون موادمخدر، فضای مجازی، مسابقات دانستی های انتظامی با هدف آگاهسازی عمومی برگزار می شود.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.