سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلسطین نخستین حریف ایران در رقابت های بسکتبال غرب آسیا

ملی پوشان بسکتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت های غرب آسیا به مصاف تیم فلسطین خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های بسکتبال غرب آسیا از امروز یکشنبه 10 بهمن ماه به میزبانی اردن برگزار می شود.

ملی پوشان بسکتبال کشورمان در روز نخست بازی های خود ساعت 16:30 به وقت تهران به دیدار تیم فلسطین خواهند رفت.در این رقابت ها تیم های ایران،فلسطین،سوریه،عراق,لبنان و اردن حضور دارند و این مسابقات به صورت گروهی برگزار می شود.

12 آسمان خراش به این مسابقات اعزام شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است:

اوشین ساهاکیان، ارسلان کاظمی، روزبه ارغوان، بهنام یخچالی، عرفان نساج‌پور، وحید دلیر زهان، سجاد مشایخی، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی، محمد ترابی، محمدحسین جعفری و احسان صمدی 

در این مسابقات دو ملی پوش در رده جوانان حضور دارند.

حامد آفاق ملی پوش سابق در خصوص این رقابت ها در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:تمرینات ملی پوشان تنها در یک هفته پیگیری شد و به نظرم این زمان کم برای آمادگی رقابت های غرب آسیا بسیار کوتاه است.اما بازیکنان همیشه در بدترین شرایط بهترین عملکرد را داشتند.

آفاق درباره حریفان ایران در رقابت های غرب آسیا عنوان کرد:تیم های اردن و لبنان همیشه سرسخت ترین حریفان ایران بودند اما نخستین حریف ایران،تیم فلسطین را هم نباید دست کم گرفت زیرا تیمی جنگنده و دفاع خوبی دارد.

ملی پوش سابق بسکتبال ادامه داد:ملی پوشان کشورمان در برابر تیم های اردن و لبنان انگیزه زیادی برای پیروزی دارند و باید همین انگیزه را در برابر تیم فلسطین داشته باشند و به خوبی در زمین ظاهر شوند.امیدوارم مثل سال های قبل قهرمان شده و با کاپ قهرمانی به ایران بازگردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.