سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

شهروندان اردبیل در روزهای برفی نکات ایمنی را رعایت کنند

شهردار اردبیل گفت: شهروندان در روزهای برفی با رعایت نکات ایمنی می توانند خطرات ناشی از بارش برف و یخ بندان را کاهش دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حمید لطف اللهیان با اشاره به کاهش دمای هوای استان و افزایش بارش‌ برف به منظور کاهش آسیب ها در روزهای برفی و یخبندان از شهروندان خواست برای ایمنی بیشتر در روزهای برفی مسایل ایمنی را رعایت کنند.

وی از شهروندان خواست، در هنگام بارش برف و مواقع یخبندان حتی المقدور از تردد غیر ضروری با خودرو شخصی خوداری کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه از رانندگان تقاضامندیم تا برروی سطوح لغزنده، از ترمز گرفتن‌های ناگهانی بپرهیزند گفت: در صورت بروز نقص فنی در اتومبیل، آن را به منتهی الیه سمت راست هدايت كرده و در مکانی مناسب متوقف نماييد تا موجب ایجاد خطرات بیشتر نشوند.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم به منظور همکاری با نیروهای خدماتی شهرداری و سهولت خدمات رسانی و همچنین آسایش خود از ریختن برف پشت بام‌ها، در سطح کوچه و خیابان خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش دمای کم سابقه و احتمال یخ زدگی سطح رودخانه ها و دریاچه ها از شهروندان اردبیلی خواست در روزهای سرد و یخبندان از تردد بر روی سطوح یخ زده رودخانه ها و دریاچه های جداً خودداری نمایند.

وی افزود: با افزایش بارش برف و نیاز به برفروبی و تیغ زنی معابر از پارک کردن خودروهای شخصی در حاشیه خیابان ها خودداری نمایند تا پاکسازی معابر توسط نیروهای خدماتی به سرعت انجام گیرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.