سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره‌برداری از چهار فروشگاه شهرما همزمان با دهه فجر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از افتتاح 4 فروشگاه شهرما در مشهد در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،احمد محبی، افزود: هم اکنون 25 فروشگاه و 16 بازار میوه و تره‌بار شهرما با پراکنش مناسب در سطح شهر راه اندازی شده‌اند و در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های سازمان گفت: افزایش تعداد فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما با هدف دسترسی آسان به خدمات و کالاهای ارائه شده با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، استفاده شهروندان از خدمات شهرداری مشهد در تمام مناطق شهری و حذف سفرهای غیرضروری درون‌شهری از برنامه‌های ویژه سازمان در هر سال است.

محبی افزود: بر طبق برنامه سازمان، در هر ناحیه باید حداقل دو فروشگاه شهرما احداث شود که با بهره برداری از چهار فروشگاه شهرما واقع در بلوار هفت تیر، پایانه مسافربری راه ابریشم، بلوار اندیشه و ایستگاه غدیر قطار شهری مشهد در ایام دهه فجر این امر تا حد مطلوبی محقق می شود.

محبی خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت مناطق کم برخوردار در احداث فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما تاکنون هفت فروشگاه و بازار میوه و تره‌بار در حاشیه شهر به بهره برداری رسیده که با بهره برداری از این چهار فروشگاه تعداد فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار در سطح شهر مشهد به عدد 45 افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.