سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حضرت زینب (س) اسوه و الگوی بزرگ زنان جوامع اسلامی

رئیس فراکسیون بانوان مجلس در زنجان گفت: حضرت زینب (س) اسوه و الگوی بزرگی برای زنان جوامع اسلامی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی درزنجان گفت : بدون حضور حضرت زینب (س) قیام و جنبش و نهضت امام حسین (ع) به سرانجام نمی رسید.

خانم سلحشوری افزود : نوشته نویسندگانی نظیر گاندی وکارلاین که غیرمسلمان هستند درباره این حرکت بزرگ تاریخی نشان از ماندگاری آن است.

وی با بیان اینکه در مجلس به دنبال راه هایی برای پیشرفت زنان و ارائه راهکاری برای رفع چالش های آنان هستیم گفت : در برنامه ششم توسعه لوایح خوبی برای زنان بویژه زنان سرپرست خانوار در کشور پیش بینی و مصوب شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بیش از 2 ونیم میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد افزود : با توجه به تحقیقات صورت گرفته زنان سرپرست خانوار ازآسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند.

خانم سلحشوری توجه به اشتغال و محرومیت زدایی و مبارزه با فقر بویژه درباره زنان سرپرست خانوار را از اولویت های برنامه ششم دانست و گفت : خوشبختانه توانستیم طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانوار را تصویب کنیم که می تواند حامی خوبی برای این زنان باشد.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.