سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

سلامت مردم در گرو انتقال شرکت بوتان

فرماندار اندیمشک گفت:برای حفظ سلامت جان مردم نیاز است شرکت بوتان از هسته مرکزی این شهر جابجا شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت و جان مردم و نیاز به جابجایی شرکت بوتان از هسته مرکزی این شهر از شرکت بوتان گاز خواست تا گاز مایع موجود در مخازن را بین مصرف کنندگان توزیع کند.

وی افزود:با توجه به بند 3 دستورالعمل توزیع گاز مایع به صورت سیلندری،این شرکت مسوولیت تامین و توزیع گاز سیلندر از هر طریق ممکن و توزیع آن بین مصرف کنندگان به شیوه رایج را برعهده دارد.

جهانگیری گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی و تهدید جدی مخازن شرکت بوتان به استناد بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها این شرکت از سوی شهرداری پلمپ شده است.

فرماندار اندیمشک افزود:مخازن این شرکت قدمتی بالای40 سال دارند و حجم مخازن گاز مایع در مرکز منطقه مسکونی تهدید جدی برای شهرستان اندیمشک محسوب می شود.

جهانگیری بیان داشت:طی سالهای قبل هم با مکاتبات متعدد هشدارهایی مبنی بر ضرورت جابجایی این مخازن و انتقال آن به حاشیه شهر داده شده است .

وی گفت در راستای پاسخگویی به نیاز شهروندان به گاز مایع ،پیگیری برای تامین گاز مایع مورد نیاز اهالی منطقه انجام شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

فرماندار اندیمشک همچنین تاکید کرد: در نشست روز گذشته شورای تامین این شهرستان نیز به استناد موارد قانونی ضمن تشریح خطر مخازن در مرکز شهر، دستور لازم به این شرکت برای تخلیه مخازن و توزیع گاز موجود به شهروندان داده شده است.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.