سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت همکاری بین بخشی برای رفع مشکل تولید در دشتی

فرماندار دشتی بر ضرورت همکاری بین بخشی برای رفع مشکل تولید در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات کارخانه سیمان مند دشتی با بیان اینکه اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مسئولان است، اظهار داشت: راه‌اندازی کارخانه سیمان می‌تواند بخشی از اشتغال حوزه صنعت را پوشش دهد.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی علی رغم پروژه های متعدد در سطح استان و شهرستان ولی با نظر استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتی وتنگستان از محور خورموج- لاور شرقی-دشت پلنگ بازدید شد که دستورات لازم نیز صادر شد.

مهرجو بر ضرورت تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی برای تسریع در پروژه تاکید کرد و ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه روزانه ۳۰۰ کامیون از این محور تردد می کنند که ظرفیت فعلی جوابگوی این تعداد کامیون نیست.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان صنعت سهم بسیار کمی در اشتغال نیروها دارد و علی رغم اینکه این شهرستان دارای شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی است ولی هنوز سرمایه گذاری مطلوبی که در آن چرخه اشتغال صورت گیرد وجود ندارد که انشالله در پسا برجام سرمایه گذاری در شهرستان سرعت گیرد.

مهرجواضافه کرد: بر این باور هستیم مشکل اشتغال جوانان با استخدام در دستگاه‌های دولتی قابل حل نیست و تنها راه حل آن سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی است.

وی گفت: این شهرستان در بخش‌های معادن، کشاورزی، گردشگری و تجاری از مزیت‌های خوبی برخوردار است و سرمایه‌گذاری در این حوزه شهرستان را از بن بست خارج می‌کند.

مهرجو بیان کرد: راه‌اندازی این کارخانه از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان بوده و انتظار داریم با افتتاح آن اشتغال نیروهای منطقه تضمین شود.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.