سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز ؛

بررسی مشکلات حقوقی و قضایی شهرک عالی نسب بستان آباد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بربرخورد شدید با معارضینی که موجب تعطیلی طرحهای اشتغالزایی استان می شوند تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در نشست ستاد حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان گفت: لازم است دادستانی با جدیت وارد کار شود و نیروی انتظامی را مکلف کند با چنین افرادی که مانع تراشی می کنند برخورد کند .

وی افزود: در وضعیت اقتصادی موجود شایسته نیست کاری که موجب اشتغالزایی و سرمایه گذاری می شود به دلیل برخورد ناشایست عده قلیلی متوقف شود.
وی در این نشست که با موضوع بررسی مشکلات شهرک عالی نسب برگزار شد ، با اشاره به وجود برخی معارض در خصوص تملک این شهرک صنعتی افزود: رفع مشکلات معارضین صرفا در صلاحیت دستگاه قضایی استان است و هیچ شخص و نهاد دیگری مشروعیت برخورد شخصی با موضوع را ندارد.
وی حمایت از تمامی فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری های مشروع را از اولویت های دستگاه قضایی استان برشمرد و خواستار توجیه و حل مشکل معارضین از طریق هیئت رسیدگی  متشکل از نماینده ادارات کل منابع طبیعی، اطلاعات،شرکت شهرک های صنعتی و نماینده دادستانی استان شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه شهرک صنعتی عالی نسب ۴۸۴ هکتار زمین در اختیار دارد اضافه کرد: تاکنون ۹۵ هکتار از این اراضی واگذار شده است.
مرتضی نیرومند اسکویی تعداد واحدهای تولیدی صنعتی مستقر در این شهرک را ۷۷ واحد عنوان کرد و گفت: برای بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم در این شهرک ایجاد شده است.
وی وجود معارض در بحث تملک زمین های در اختیار شهرک صنعتی عالی نسب را اصلی ترین مشکل پیشروی این شهرک عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عملیات آماده سازی در حدود ۲۰ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی به همین دلیل متوقف شده است.
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان با بیان اینکه در صورت رفع این معارض می توان برای ۸۰۰ نفر اشتغال مسقیم ایجاد کرد، خواستار رسیدگی عادلانه دستگاه قضایی استان به ادعای طرفین شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.