سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

تغییر زمان پیش‌فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر

زمان پیش‌فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، با تاخیر از ساعت ٨ صبح پنجشنبه ٧ بهمن در استان آغاز می شود.

سید وحید فخرموسوی افزود :: با توجه به بر طرف شدن اختلال در سایت فروش بلیت جشنواره که به علت ازدحام و استقبال فوق العاده علاقه مندان خرید مکانیزه بلیت در تهران روی داد، فروش سری بلیت جشنواره در بخش استانی با تاخیر و از ساعت ٨ صبح پنجشنبه ٧ بهمن از طریق سایت cinogram.com آغاز و ساعت ١٢ ظهر روز یکشنبه ١٠ بهمن پایان می یابد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بلیت خود را خریداری کنند و خرید بلیت و ثبت نام با کد ملی امکان‌پذیر بوده و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس و در هر سانس حداکثر دو بلیت را خواهد داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اکران فیلم ها در سینما میرزاکوچک رشت، خاطرنشان کرد: قیمت هر قطعه بلیط تکی ١٠ هزار تومان و قیمت فروش بسته ای با تخفیف ٨ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/اص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.