سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تردد در گردنه‌های برفگیر استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

تردد در گردنه‌های کفنوئیه بافت و خون سرخ سیرجان به دلیل تداوم بارش برف با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   نزول رحمت الهی که از اواخر هفته گذشته با بارش برف و باران در استان کرمان آغاز شد، همچنان ادامه دارد، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر اغلب به صورت برف است و تداوم این بارندگی ها عبور و مرور در محورهای برون شهری و مناطق کوهستانی را با سختی هایی همراه کرده است . 

به نحوی که در سیرجان - کرمان و در گردنه خون سرخ و در محور کرمان - بافت در گردنه کفنوئیه تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

جانشین پلیس راه استان کرمان سرهنگ علی رضایی در این زمینه اظهار داشت: تردد در محورهای کرمان به سیرجان و بافت فقط با زنجیر چرخ میسر است و از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ برای تردد در گردنه‌های خون سرخ و کفنوئیه جلوگیری به عمل می‌آید.

همچنین معاون آموزشی آموزش و پرورش رابر ابوذر تاج‌الدینی گفت: در پی بارندگی شدید در شهرستان رابر امروز صبح مدارس دور اول ابتدایی شهرستان و تمام مدارس اسکر و هنزاء تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: مابقی مدارس شهرستان رابر باز و فعالیت آموزشی جریان دارد و مدارس زندگی هنزاء رابر نیز تعطیل نیست.

همچنین فرماندار ریگان امین باقری امروز در رابطه با این بارندگی ها گفت:  اولین بارش رحمت الهی در ریگان نفس ریگانیها را تازه کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ریزگردها و توفان‌های شن نفس ریگانیها را برید بارش رحمت الهی نفس ریگانیها را تازه کرد.

فرماندار ریگان با بیان اینکه این بارش الهی در مناطق کوهستانی ریگان از شدت بیشتری برخوردار می باشد بارش درشهر ریگان متوقف شده است.

باقری بیان داشت این بارش رحمت الهی خوشحالی کشاورزان و عشایر شهرستان را در پی داشت.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.