سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی مراکز آموزش عالی

گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه۹کشور با حضور ۲۱ واحد دانشگاهی صبح امروز به میزبانی مجتمع آموزش عالی گناباد در سالن اجلاس این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر گردهمایی تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه۹کشور با اعلام این خبر گفت: هدف از برپایی این گردهمایی، بررسی وضعیت ورزش دانشگاه‌ها در سال ۹۵ و برنامه‌ریزی برای سال ۹۶ می‌باشد تا مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها در امر ورزش به‌صورت تخصصی برطرف شود.
طاهری در خصوص وضعیت کنونی سرانه ورزشی دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور اظهار کرد: منطقه ۹ یکی از بزرگ‌ترین مناطق کشور است که در آن دانشگاه‌های تازه تأسیس زیادی وجود دارد و سرانه فضای ورزشی در این منطقه پایین است.
فرماندار گناباد نیز در این گردهمایی گفت: یکی از فرصت‌هایی که دانشگاه‌ها برای دانشجویان می‌توانند استفاده کنند، ظرفیت ورزش است چرا که دانشگاه‌ها محل ورود جوانان دانشجو به جامعه هستند و اگر به حوزه ورزش در دانشگاه توجه نشود، آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه افزایش می‌یابد.
محمدعلی نبی پور اظهار کرد: باید حوزه آموزش در دانشگاه‌ها همراه با حوزه پرورش باشد که یکی از اقدامات مدنظر در حوزه پرورشی توجه به ورزش و مسابقات ورزشی در دانشگاه است.
نبی‌پور به فضاهای مطلوب ورزشی در گناباد اشاره و تصریح کرد: زیرساخت‌های مراکز آموزش عالی گناباد در حوزه ورزش نیازمند تقویت است.
بازدید از اماکن تاریخی گناباد ازجمله مسجد جامع، موزه مردم‌شناسی و قنات قصبه، برگزاری نشست تخصصی و بازدید از پروژه‌های ورزشی در حال اجرای مجتمع آموزش عالی گناباد از دیگر برنامه‌های گردهمایی یک‌روزه مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه۹کشور به میزبانی مجتمع آموزش عالی گناباد بود.
انتهای پیام// ح ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.