سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

ایمان و معرفت دینی نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ایمان و معرفت دینی نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشت و ولایت فقیه مایه عزت و جاودانگی جمهوری اسلامی ایران در بین مسلمانان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور افزود: دهه فجر دهه رهایی از استبداد و استکبار و این افتخار در سایه تبعیت مردم از امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه حاصل پیروزی انقلاب اسلامی خون هزاران انسان پاک و آزاده است، تصریح کرد: حفظ اقتدار و عزت کشور یک وظیفه همگانی است و حفظ اقتدار از سوی مقام مقام معظم رهبری به همه و به ویژه مسئولان ارشد کشور توصیه کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با یادآوری این مطلب که ایمان و معرفت دینی نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشت، افزود: ولایت فقیه مایه عزت و جاودانگی جمهوری اسلامی ایران در بین مسلمانان شد و این افتخاری برای نظام است.

حجت الاسلام نظرپور با بیان این مطلب که قبل از انقلاب اسلامی نیز مجتهدان نقش اساسی در عامل و معرفت دینی برای مقابله با دشمنان اسلام بود، اظهار داشت: دشمنان امروز قصد جدایی نوجوانان و جوانان از دین و معنویت هستند تا عامل اقتدار کشور را دچار تزلزل کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای معرفی دستاوردهای مادی و معنوی نظام است، ادامه داد: آنچه که در قرآن کریم توصیه شده گرامی داشتن ایام الله است.

وی با اعلام این مطلب که معرفی پیشرفت های علمی که یکی از توصیه های مقام معظم رهبری نیز است، خاطر نشان کرد: با معرفی دستاوردهای دوستداران انقلاب را خوشحال و با حضور مردم در صحنه توطئه های دشمنان را نامید کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.