سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تصادف زنجیره ای 10 خودرو در بزرگراه امام رضا (ع) شهر کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان گفت: تصادف زنجیره ای 10 خودرو در بزرگراه امام رضا (ع) شهر کرمان خسارت جانی در پی نداشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان سرهنگ علی اکبر نصیری گفت: امروز چندین فقره تصادف خسارتی به دلیل بارش باران و لغزنده بودن معابر روی داده که خوشبختانه در این حوادث به هیچ فردی آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: تصادف زنجیره ای 10 خودرو در بزرگراه امام رضا (ع) شهر کرمان خسارت جانی در پی نداشته است.

نصیری گفت: با توجه به وضعیت اقلیمی استان کرمان و کم بودن بارندگی در این استان، سطح آسفالت به دلایل متعدد از جمله گرد و غبار، دود و ریختن روغن و بنزین از برخی خودروها هنگام بارش باران بسیار لغزنده می شود و این موضوع تعداد برخورد خودروها با یکدیگر را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رانندگان به دلیل مواجه ناگهانی با بارش باران یا برف و یا تفاوت قائل نبودن بین شرایط بارانی و لغزندگی با حالت عادی، موارد ایمنی مورد نیاز را رعایت نمی کنند که بی توجهی به این مسائل باعث بروز حوادث مختلف می شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان گفت: در شهرها نیز در مسیرهایی که رانندگان اجازه دارند با سرعت بالاتری حرکت کنند از جمله در بزرگراه ها، میزان تصادفات و حوادث رانندگی بیشتر است.

وی افزود: پلیس راهور کرمان در زمان بروز بارش های جوی بخش عمده کار خود را به بازدید از تصادفات و کنترل عبور و مرور به منظور ایجاد شرایط ایمن اختصاص می دهد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.