سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

لزوم اتخاذ شیوه رفتار محوری درآموزش و پرورش؛

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:باید آموزش وپرورش را از حافظه محوری به رفتار محوری سوق دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در آئین تودیع و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت ناحیه 2 ارومیه با بیان اینکه تقلیل گرایی در مسائل تربیتی چالش بزرگی در این زمینه است، اظهارداشت: نباید اینگونه برداشت شود که فقط آموزش و پرورش متولی مسائلی تربیتی و پرورشی در کشور است.

قدرت اله قاسمی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه ها خصوصا نهادهای فرهنگی در قبال مسائل پرورشی و تربیتی مسئولیت دارند، افزود : باید توجه داشته باشیم که نیروی انسانی آینده کشور بیش از هر چیزی نیازمند فراگیری مهارت های اجتماعی و تربیتی کارآمد می باشد.

وی با بیان اینکه می بایست آموزش و پرورش را از حافظه محوری به رفتار محوری سوق دهیم، خاطرنشان کرد: آموزش مهارت های اجتماعی مهمترین و حساس ترین مسئولیت و ماموریت حوزه پرورشی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز در این آئین با عرض تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکو به توجه ویژه بر مسائل تربیتی و پرورشی تاکید کرد و اظهارداشت: مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش و پرورش بسیار حساس هستند و باید بگونه ای برنامه ریزی شو تا در سرلوحه فعالیت های آموزش و پرورش قرار گیرد.

محمد مجرد با بیان اینکه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با تکیه بر نیروی انسانی توانا و علاقمند ،جزو مناطق برتر استان در حوزه پرورشی است، خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار همکاران این مدیریت درمسائل تربیتی و پرورشی استان مثال زدنی است و کارنامه درخشان استانی و کشوری خود دلیلی بر این مدعاست.

وی به ماموریت ها و موفقیت های معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در کارشناسی ها مختلف و زیر مجموعه های این معاونت اشاره کرد و افزود : خوشبختانه مجموعه دوایر و کارشناسی های فرهنگی و هنری، قرآن ، عترت و نماز، بهداشت، مشاوره، تربیت بدنی، فعالیت های دانش آموزی و خبرگزاری پانا با همکاری و هماهنگی شبانه روزی، افتخارات و موفقیت های زیادی برای این مدیریت کسب کرده اند.

مجرد با بیان اینکه امیدواریم با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی جدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شاهد ادامه روند موفقیت ها در این اداره باشیم از تلاش ها و زحمات خستگی ناپذیر معاون پرورشی و تربیت بدنی اسبق این مدیریت تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های «رشید صفایی» معاون اسبق پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه و حیدری کیا سرپرست این معاونت تقدیر و «منصور جوادی» بعنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه معرفی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.