سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 14 کشور دنیا در جام تختی نقطه قوت بود؛

جوادی:اصلاح برگزاری مسابقات تیم به تیم در دستورکار است

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت:با توجه به بررسی های صورت گرفته به طور حتم اصلاح برگزاری مسابقات تیم به تیم در دستور کار فدراسیون قرار خواهد گرفت.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این مطلب گفت: استقبال 14 کشور دنیا در رقابت های بین المللی جام تختی یکی از نقاط قوط این رقابت ها بود.
وی افزود: در سال های گذشته تیم ها دیگر میلی برای حضور در این مسابقات نداشتند و شاهد این بودیم که این رقابت ها صرفا با 4 یا 5 کشور خارجی آن هم همسایه های ایران برگزار می شد.
دارنده 4 مدال طلای جهان تصریح کرد: شیوه برگزاری تیم به تیم یک طرحی نو است که از سوی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی ارائه شده و از اهداف آن گسترش و توسعه کشتی در تمامی دنیا و همچنین حفظ آن در بازی های المپیک است.
جوادی اظهار داشت: البته برگزاری مسابقات به صورت تیم به تیم در اول راه است و باید نواقص آن گرفته شود، به نظر من یکی از مشکلاتی که این طرح در رقابت های جام تختی داشت وقت کم آن برای برگزاری در سه رشته بود که اگر در سال آینده بتوان جام تختی را در سه روز برگزار کرد این مشکل حل خواهد شد.
دارنده مدال برنز المپیک ادامه داد: مشکل دیگر این بود که در این طرح مسابقات انفرادی حذف شده که آنطور که من شنیده ام فدراسیون کشتی قصد دارد که مسابقات انفرادی را نیز در دل رقابت های تیم به تیم برگزار نماید تا نفرات برتر انفرادی نیز مشخص شوند.
مربی سابق تیم ملی در مورد انتقادات صورت گرفته از رقابت های جام تختی اظهار داشت: البته این مسابقات مشکلاتی را به همراه داشت اما بهتر است ما نیمه پر لیوان را ببینیم حضور اکثر تیم ها با ترکیب کامل، برگزاری چند مسابقه برای هر یک از کشتی گیران و همچنین از همه بهتر حضور پرشور تماشاگران از نقاط قوت این مسابقات بود.  
وی در پایان با تقدیر از حرکت آتشنشانان قهرمان در حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد:جامعه کشتی نیز به شکل زیبنده ای در سالن رقابت ها و در مراسم تقدیر از کشتی گیران به این قهرمانان فداکار ادای احترام کردند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.