سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

رونمایی از 120 پروژه مخابراتی در خراسان شمالی

همزمان با دهه فجر از 120 پروژه مخابراتی رونمایی می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علیرضا هاشمی مدیر شرکت مخابرات خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به رو نمایی از 120 پروژه مخابراتی در دهه فجر گفت:14 پروژه در زمینه فیبرنوری، 89 پروژه در زمینه ارتقا اینترنت به 3Gو 4G و 17 پروژه در زمینه هوشمند سازی سوئیچ شهری خواهد بود .

علیرضا هاشمی اظهار کرد: 460 میلیارد ریال برای انجام این پروژه ها هزینه صرف شده است.

وی افزود:در خراسان شمالی هم اکنون یک میلیون و 50 هزار مشترک در سه بخش تلفن ثابت با 300 هزار،تلفن همراه 700 هزار و ADSLپنجاه هزار وجود دارد.

علیرضا هاشمی با تاکید بر اینکه 50 درصد اینترنت منطقه را شبکه مخابرات پوشش می دهد گفت: خدمت رسانی به صد در صد تلفن ثابت در استان هم اکنون با مخابرات است.

هاشمی با اشاره به راه اندازی کمپین زیست محیطی یک تلفن ، یک نهال گفت: تمامی کسانی که از این پس تلفن ثابت دریافت کنند یک نهال با شناسنامه خود فرد ایجاد خواهد شد.

مدیر شرکت مخابرات خراسان شمالی همچنین در این نشست اظهار کرد: امسال برای توسعه فیبر نوری مرکز استان و حذف کابل های مسی ،480 میلیارد ریال هزینه صرف شده است .

هاشمی میزان مطالبات مخابرات از دستگاه های اجرایی را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان مطالبات از مردم استان نیز 50 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.