سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

شناسایی ۷۲۰ هزار میلیارد ریال پروژه قابل سرمایه گذاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون 720 هزار میلیارد ریال پروژه قابل سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در این استان شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی مروج الشریعه در حاشیه برپایی نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد افزود: این پروژه ها با کمک 28 فرمانداری خراسان رضوی مورد مطالعه قرار گرفته و به صورت بسته های سرمایه گذاری تهیه شده است.

وی گفت: در فرمانداری هر شهرستان با توجه به ظرفیت های آن منطقه تلاش شده است دو بسته سرمایه گذاری تهیه و معرفی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی این استان را دارای ظرفیت های قابل توجه صنعتی، معدنی و گردشگری و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری دانست و افزود: وجود دو منطقه ویژه اقتصادی در سرخس و دوغارون، 720 معدن به ویژه معادن غنی سنگ آهن، میزبانی سالانه 27 میلیون زائر، وجود راه آهن، فرودگاه، پایانه ها و بازارچه های مرزی و ظرفیت های صنعتی بسیار از مزیت های سرمایه گذاری در این منطقه به شمار می روند.

مروج الشریعه گفت: متاسفانه بخش عمده ای از سرمایه گذارها در تهران متمرکز شده است و جذب آنها برای استان روند خاصی را دارد.
وی گفت: برپایی نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد که شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشور در آن حضور دارند بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان به آنها است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی افزود: وجود نمایشگاه مزبور ایجاد انگیزه برای سرمایه گذارها و صاحبان حرف و مشاغل است تا مشارکت بیشتری در بهره برداری از ظرفیت های بالقوه خراسان رضوی داشته باشند.

انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.