سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی دریایی رشت

آیین تکریم و معارفه فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در سالن همایشات این فرماندهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛در این مراسم جمعی از مسوولان کشوری و لشکری، فرماندهان و کارکنان یگان های این مرکز آموزشی حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه مهم ترین سرمایه هر سازمان و نهادی سرمایه نیروی انسانی آن است گفت:خوشبختانه نیروی دریایی راهبردی ارتش از نیروی انسانی آماده و کارآمد در همه زمینه ها برخوردار است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری با بیان اینکه امروزه شاهد آن هستیم که ناوهای این نیرو در آبهای بین المللی و آزاد دریانوردی می کند افزود: حضور در آبهای آفریقا نشان از قدرت بالای نیروی دریایی در زمینه علمی و مجهز بودن به تسلیحات و ادوات جنگی و دریانوردی روز جهانی است.

وی به 4 مرکز مهم آموزشی در نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و اظهار داشت:21 تخصص دریایی در فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت آموزش داده می شود که این تخصصهای کابردی در ماموریت های این نیرو بسیار اثرگذار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای ارتقا دین باوری و کار آمدی گفت:ایمان، علم و شجاعت که در فرمایشات معظم له بارها آمده است باید در دستور کار همه کارکنان این نیرو نهادینه شود.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات 5 ساله امیر دریاداردوم تورج حسنی مقدم، ناخدایکم احمدرضا شهیدی بعنوان فرمانده جدید آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا معرفی شد.


انتهای پیام/اص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.