سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

برجام یک موضوع ملی برای کشور است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: برجام یک موضوع ملی برای کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار حسین دهقان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه مسأله برجام یک موضوع ملی برای کشور است تأکید کرد: برجام تنها به دولت و مجلس مربوط نیست، بلکه تمام مسئولان و دستگاه ها برای پیشرفت آن تلاش کرده اند.

وی با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی در برجام افزود: ایران در برجام به دنبال حفظ دستاوردها و حق غنی سازی هسته ای بود که اکنون این حق به رسمیت شناخته شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تلاش های گذشته دشمن برای تصویب چهار قطعنامه بین المللی علیه جمهوری اسلامی و قرار دادن ایران در فصل هفتم منشور سازمان ملل اضافه کرد: دشمن به دلیل وجود رهبری مدبر و توانا، نیروهای مسلح مقتدر و با ایمان و حضور، انسجام و همبستگی مردم در صحنه های مختلف، نتوانست گزینه نظامی خود را علیه ایران اجرایی کند.

دهقان درخصوص تحلیل ها و برداشت های مختلف از مسأله برجام گفت: عده ای برجام را دست کم می گیرند و از سوی دیگر عده ای آن را بی نظیر می دانند، اما در این خصوص باید فرمایش مقام معظم رهبری مبنا قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایران به تعهدات خود براساس برجام عمل کرده و بد عهدی آمریکا ناشی از دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی است.

دهقان درخصوص مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: تا کنون 50 درصد از برنامه های هدف گذاری شده در این ستاد اجرایی شده است که با عزم و اراده و همدلی موجود می توان دستاوردهای مهمی در این زمینه کسب کرد.

وی تأکید کرد: دولت با تصویب قوانین و ایجاد ساز و کارها و زمینه های لازم، از سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه های مختلف حمایت می کند و منعی در این راستا وجود ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم، تصمیمات مطلوبی در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری اتخاذ شده که با ایجاد ثبات در فضای اقتصادی کشور، موانع سرمایه گذاری برای رشد اقتصاد ملی را برداشته است.

دهقان همچنین بر اهمیت استفاده از ظرفیت و توان نهادهای عمومی برای سرمایه گذاری و محرومیت زدایی در سطح استان ها تأکید کرد.

وی در ادامه، دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت دانست.

دهقان همچنین با تسلیت ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، یاد و خاطره آن یار دیرین امام (ره) و رهبری را گرامی داشت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و بازدید از سه طرح تولیدی اقتصاد مقاومتی در شهرک صنعتی شهرکرد از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی به چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.