سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

کسب 2 عنوان برگزیده جایزه ملی سپیدار

نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب 2 عنوان برگزیده دومین دوره جایزه سپیدار با موضوع محیط زیست شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ کوثر صالحی عضو 11 ساله مرکز فرهنگی هنری شلمزار و علیرضا رایش 13 ساله مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد، 2 عنوان برگزیده بخش شعر دومین دوره جشنواره ملی جایزه سپیدار با موضوع محیط زیست را کسب کردند.

گفتنی است: از میان هزاران اثر رسیده از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره، 40 اثر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی گردید.

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره ملی، ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۵ همزمان با «روز هوای پاک» و با حضور مسئولان کشوری در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود.

جایزه سپیدار، جشنواره ای ملی با موضوع محیط زیست و رویکرد آموزش و فرهنگ ‌سازی، با شرکت کودکان و نوجوانان دوستدار محیط زیست در بخش های آثار ادبی و غیر ادبی شامل شعر، داستان، مصاحبه، گزارش، فعالیت در دنیای مجازی، فیلم کوتاه و عکس با موبایل و ... است.

این جایزه پس از برگزاری اولین دوره در مهرماه سال گذشته (۱۳۹۴) و با تشکیل دبیرخانه دائمی در پی استمرار و گسترش فعالیت های خود با برگزاری مسابقات فصلی و ... برای کودکان و نوجوانان می باشد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.