سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پرداخت 500 میلیارد ریال مطالبات معوقه فرهنگیان در اردبیل

مدیرکل آموزش پرورش استان اردبیل گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از مطالبات معوقه معلمان و فرهنگیان استان اردبیل پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، احمد ناصری افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده 500 میلیارد ریال از مطالبات معوقه معلمان و فرهنگیان این استان پرداخت شده است تا از این طریق بتوانیم دین خود را نسبت به این قشر زحمتکش جامعه ادا کنیم.

وی افزود: انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای سطح علمی در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم از این طریق شاهد بهبود وضعیت علمی جامعه و رسیدن به پیشرفتها و توسعه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف باشیم و انتظار داریم معلمان فرهیخته، ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند و دانش‌آموزان را در رسیدن به رشد و تعالی کمک کنند.

مدیرکل آموزش پرورش استان اردبیل گفت: از مطالبات پرداخت شده به فرهنگیان می‌توان از جمله به پاداش پایان خدمت و سایر بدهی‌های معوقه معلمان و فرهنگیان اشاره کرد که با پیگیری‌ها و بررسی‌های صورت گرفته توانستیم مطالبات آنان را پرداخت کرده و ما بقی مطالبات نیز در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

ناصری بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه مشخص کردن مطالبات فرهنگیان این شهرستان است که با بررسی‌های انجام شده مشخص شده که 26 میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به پرداخت مطالبات فرهنگیان خلخال است و البته در حال حاضر اعتباری در حدود 30 میلیارد ریال سرانه دانش‌آموزی به حساب مدارس استان واریز شده و به زودی 10 میلیارد ریال نیز دیگر برای حل مشکل مالی مدارس واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سال آینده طرح پرداخت یکپارچه و متمرکز هزینه‌های آب، برق و گاز در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود که با اجرای این طرح در آینده قبض انرژی از سوی شرکت‌های مربوطه برای مدارس صادر نخواهد شد و امیدواریم که با اجرای این طرح بتوانیم گام موثری برای برطرف کردن مشکلات و موانع موجود برداریم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.