فرماندار بیله‌سوار با اشاره به کمبود معلم‌ به ویژه در سطح متوسطه در این شهرستان گفت: باید با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش نیروهای مجرب برای بیله‌سوار به‌کارگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ آرام حلیم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:‌ آموزش و پرورش رسالت سنگینی برعهده دارد و این نهاد تعلیمی و تربیتی در آگاه‌سازی جامعه و پرورش نسلی فهیم و آگاه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند افراد با مسئولیت و کارآمد است و سه نهاد خانواده، مهد کودک و آموزش و پرورش در سالم‌سازی جامعه نقش اصلی را ایفا می‌کنند، تصریح کرد: برای کاهش و ریشه‌کن کردن آسیب‌های اجتماعی در جامعه، باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم و برای این دستگاه که بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین دستگاه فرهنگی کشور محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: جامعه‌ای که آموزش و پرورش قوی نداشته باشد در زمینه توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با مشکل مواجه است و اگر این بستر خوب پرورش یابد تمامی اثرات منفی جامعه در تمامی ابعاد از بین می‌رود.

حلیم با بیان اینکه تقویت آموزش‌های شهروندی باید از مدارس صورت گیرد که باعث کاهش مشکلات فرهنگی و اجتماعی در شهرستان می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی باید انجام شود تا نیروهای تربیت معلم که توسط آموزش و پرورش بیله‌سوار جذب می‌شوند دارای سهمیه مستقل برای شهرستان بیله‌سوار باشند.

وی بیان کرد: کمبود معلمان به ویژه در سطح متوسطه در برخی از دروس از نیازهای ضروری برای سال‌های آینده مدارس متوسطه است و باید با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش نیروهای مجرب برای شهرستان به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.