سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

شهیدان انقلاب اسلامی، رهروان راستین مکتب عاشورا هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: شهیدان انقلاب اسلامی، رهروان راستین مکتب عاشورا و نهضت امام حسن (ع) هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان در دیدار با خانواده مرزبان شهید جواد آرمش در شهرستان زاوه، افزود: این شهید والامقام یکی از هزاران شهید مرزدار کشور است که پاسداری از مرزهای وطن را بر بودن در کنار خانواده ی خود ترجیح داد.
وی افزود: اگر امروز شاهد امنیت در داخل کشور هستیم و اگر می بینیم استکبار جهانی در مقابل اقتدار نظام اسلامی لب به اعتراف گشوده، تنها به خاطر آن است که دریافته خادمان این نظام با شهد شهادت آشنا هستند و برای دفاع از کشور حتی از جان خود می گذرند.
استاندار خراسان رضوی وجود این شهیدان را حاصل تربیت صحیح پدران و دامان پاک مادرانی دانست که با صبر و استقامت در راه تحقق آرمان های انقلاب و اسلام از فرزندان خود گذشتند.
رشیدیان با تاکید بر لزوم پیروی از راه نورانی آنان در سایه ی ولایت و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:  مادامی که در این مسیر حرکت می کنیم؛ دشمنان نمی توانند به ما گزندی وارد کنند.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای غیور هنگ مرزی تایباد و با به کنترل در آوردن محل درگیری و شهادت مرزبانان این هنگ، بلافاصله چند روز پس از این واقعه، عاملان شهادت این دو مرزبان شناسایی، تعقیب و  به هلاکت ر سیدند.
سروان شهید جواد آرمش، فرمانده هنگ مرزبانی تایباد دهم دی به همراه ستوان یکم امیر نامدار صنوبری معاون پاسگاه در درگیری با اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.