سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

برپایی فرهنگسرای انقلاب

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گفت:فرهنگسرای انقلاب، گردشگری انقلاب و جشنواره پرچم در دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛عابدی خرسند،مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری  در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که ظهر دوشنبه در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،اظهار کرد: آذین بندی و نورپردازی و المان سازی شهر در دهه فجر امسال متفاوت از سال‌های قبل انجام خواهد شد که مقدماتش در بخشی از مناطق شهر دیده می‌شود که در آن از تنوع زیاد و شیوه‌های جدید استفاده شده است.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم افزود: در خصوص تبلیغات میدانی در سطح شهر نیز کار محتوای متفاوتی که در دهه بصیرت انجام شد در دهه فجر هم ادامه پیدا خواهد کرد و سعی شده است در این امر از فعالیت گرافیست‌های برتر و هنرمندان برجسته استان استفاده شود.
 
وی به برنامه‌های فرهنگی شهرداری در این ایام هم اشاره کرد و گفت: یک فرهنگسرای موقتی به نام فرهنگسرای انقلاب در این ایام برپا خواهد شد و اقدامات مختلفی از جمله اجرای تئاترها و نمایش‌های مختلف، مسابقه، روایت گری، نمایش‌های عروسکی، پرده خوانی، نشست‌ها و خاطره گویی انقلاب و از این دست فعالیت‌ها با محوریت انقلاب در آن برگزار خواهد شد.
 
عابدی خرسند از برگزاری جشنواره‌ای به عنوان پرچم نیز خبر داد و افزود: فراخوان این جشنواره از طریق رسانه به اطلاع مردم رسیده است و در آن سعی می‌شود که از آثار نوجوانان در فضاهای شهری استفاده شود.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری در زمینه گردشگری انقلاب هم برنامه‌هایی ویژه‌ای دارد که مردم با حضور در در فضاهایی که نقش برجسته در انقلاب داشته‌اند از نزدیک در محیط قرار گرفته و روایت گری و خاطره گویی روزهای انقلاب توسط شاهدان عینی صورت خواهد گرفت.
 
عابدی خرسند از برگزاری یک جشنواره ورزشی تفریحی نیز خبر داد و افزود: در این جشنواره عموم شهروندان می‌توانند شرکت کنند که از فردا فراخوان در سطح شهر داده می‌شود.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.