سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

شب موسیقی ایرانی در ملایر

سرپرست گروه موسیقی سنتی «همراز» گفت: کنسرت موسیقی سنتی با عنوان «شب موسیقی ایرانی» در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا قدسی اظهار کرد: پس از مدت‌ها کنسرت موسیقی سنتی گروه همراز ملایر با عنوان «شب موسیقی ایرانی» در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در این برنامه کنسرت متفاوتی نسبت به سایر کارهای دیگر خود داشته باشیم، گفت: در این کنسرت استاد حسین پرنیا (آهنگساز، نوازنده و محقق بزرگ موسیقی کشور) نیز به عنوان میهمان در جمع اعضای گروه حضور خواهند داشت.

سرپرست گروه موسیقی همراز ادامه داد: این کنسرت در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه و در سه سانس در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز نخست یک سانس در ساعت ١٨ و در روز دوم نیز دو سانس در ساعات ١٧:٣٠ و ٢٠ خواهیم داشت، گفت: در این برنامه هنرمندانی چون فرامرز سپهری(نوازنده نی)، علی میرشاهولد(نوازنده سنتور)، منصور مرادی(نوازنده تنبک)، پژمان پرنیا (نوازنده سازهای کوبه ای)، سید شبیر میر سنجری(نوازنده تار)، حجت اله عبدلی (نوازنده عود)، رضا قدسی (نوازنده کمانچه ) و علی جباری (آواز) حضور خواهند داشت.

قدسی تأکید کرد: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت این کنسرت به آموزشگاه موسیقی ایرانمهر واقع در ابتدای خیابان سعدی، کوچه مهاجر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.