سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تمام وعده ها و مصوبات سفر نوبخت به اردبیل تحقق یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تمام وعده ها ومصوبات سفر نوبخت معاون رئیس جمهور به اردبیل تحقق یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، داوودشایقی افزود: هم اکنون تمام وعده ها و مصوبات سفر نوبخت معاون ریس جمهور به اردبیل تحقق یافت و سفر نوبخت به اردبیل دستاوردهای بسیار زیادی برای منطقه داشت.

وی بااشاره به اینکه در سفر نوبخت به اردبیل و دیدارش با امام جمعه اردبیل و نمایندگان مجلس استان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی قرار شد ۳۸میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه آهن اردبیل پرداخت شود که این مطالبات با دستور نوبخت و پیگیری های مسولان پرداخت شد تاروند اجرای عملیات پروژه راه آهن اردبیل سیر صعودی بگیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: از دیگر مصوبات سفر نوبخت به اردبیل اختصاص بودجه سال گذشته و امسال راه آهن بود که این امرنیز درسریع ترین زمان ممکن تخصیص یافت تا برخی نگرانی های مردم درمورد پروژه راه آهن اردبیل برطرف شود.

شایقی بیان کرد: اختصاص ۱۰میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب نیر نیز از مصوبات سفر نوبخت بود که این اعتیار نیز تخصیص یافت تا عملیات اجرای این پروژه که برای مردم نیر از اهمیت زیادی برخوردار است شروع شود که این هم دستاورد بزرگی برای منطقه است.

وی بااشاره به اینکه پروژه راه آهن اردبیل یکی از مطالبات اساسی مردم استان اردبیل است در این زمینه امام جمعه اردبیل استاندار مجمع نمایندگان استان و مدیران دستگاه اجرایی باجدیت پیگیر تسهیل روند اجرایی این پروژه بودند که دراین زمینه اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده است که با سفر نوبخت بسیاری از مشکلات پیشروی این پروژه بزرگ برداشته شد و انتظار می رود اجرای عملیات این پروژه با جدیت انجام شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.