رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری تا پایان امسال ۱۱۶ پروژه به بخش خصوصی در اردبیل واگذار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ داود شایقی افزود: یکی از اولویتهای اساسی ما تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال 116 پروژه به بخش خصوصی در اردبیل واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه از 116 پروژه شناسایی شده برای واگذاری به بخش خصوصی، 51 پروژه واگذار شده است، گفت: درصدد هستیم تا پایان امسال بقیه پروژه‌ها را هم به بخش خصوصی واگذار کنیم تا شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی در اردبیل باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل تصریح کرد: 82 جلسه با دستگاههای اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در اردبیل به طور منظم برگزار می‌شود تا بتوانیم اقدامات عملی و اساسی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه انجام دهیم.

شایقی بیان کرد: دستگاههای اجرایی استان اردبیل موظف هستند بدون هیچ بهانه‌ای برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را انجام دهند، چرا که امسال تحقق اقتصاد مقاومتی یک نیاز اساسی است که همگان باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های واگذار شده به بخش خصوصی شامل پروژه‌های تربیت بدنی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی، جهاد و نوسازی و برخی دستگاههای دیگر است که انتظار می‌رود با واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی گام بزرگی در توسعه و پیشرفت منطقه برداشته شود و برای هزاران نفر اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.