سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ بهزاد ستاری افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان اردبیل اجرا می‌شود تا بتوانیم مشکلات مالی این قشر را تا حد امکان برطرف سازیم.

وی افزود: طرح توانمندسازی اقتصادی برای حمایت از افراد محروم و نیازمند و به ویژه زنان سرپرست خانوار اجرا می‌شود که در حال حاضر 98 درصد افرادی که از این طرح استفاده کرده‌اند، زنان سرپرست خانوار بود‌ه‌اند و امیدواریم بتوانیم از این طریق زمینه ایجاد کسب و کارهای کوچک را برای این قشر فراهم سازیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اهداف این طرح این است که بتواند با آغاز فعالیت در کسب و کارهای کوچک زمینه ایجاد توانمندسازی و اشتغال‌زایی را برای خانوارهای روستایی و افراد نیازمند فراهم سازد که این افراد با دریافت تسهیلات، گروه‌های 15 تا 20 نفری تشکیل می‌دهند و شروع به کسب و کار می‌نمایند.

ستاری بیان کرد: در صورت اعتمادسازی ارائه تسهیلات به این گروه‌ها افزایش می‌یابد تا بتوانیم از این طریق زمینه توسعه و رونق کسب و کار را به صورت همه‌جانبه فراهم سازیم و شاهد توانمندی و خودکفایی این افراد باشیم که خوشبختانه با اقدامات انجام یافته هم‌اکنون شرایط به صورت مطلوب ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 170 گروه روستایی در این استان فعال هستند که این میزان نشان دهنده استقبال گسترده اهالی روستایی از این طرح است و خوشبختانه ما از نظر اجرای کیفی این طرح جزو استان‌های برتر کشور هستیم و در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه طرح توانمندی اقتصادی در این استان پایه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.