سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری نشست علمی تخصصی کنفرانس بین المللی گردشگری در تبریز

پیش نشست علمی تخصصی دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت امروز در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دبیراجرایی گفت: به منظور همکاری علمی با دومین کنفرانس بین المللی معنویت و گردشگری که در بهمن ماه امسال در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار می شود، نشست مزبور در تبریز کلید می خورد.  
غلامحسین کریمی، اهداف تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 بر پایه پنج محور «فلسفه، دین، اخلاق»، «روانشناسی و سلامت»، «فرهنگ و جامعه»، «مدیریت، اقتصاد و بازاریابی و هنر» و «معماری و ادبیات» خواهد بود که به ریزمباحثی چون «مبانی گردشگری و معنویت برآمده از فلسفه و دین»، «وجوه اشتراک و افتراق گردشگری مذهبی و گردشگری با رویکرد معنوی»، «رابطه اخلاق فردی و اجتماعی با رویکرد معنوی به گردشگری»، «تبیین انگیزه‌های مادی و معنوی سفر»، «ویژگی‌های روان‌شناختی تاثیرگذار بر عوامل رانشی و کششی معنوی گردشگران»، «تاثیر مراقبه معنوی در گردشگری بر سلامت جسم و روح ارتباطات میان فرهنگی پایدار و تاثیر متقابل آن با رویکرد معنوی به گردشگری»، «نقش رسانه در تقویت رویکرد معنوی به گردشگری»، «گردشگری، معنویت، صلح و دوستی» و 'کیفیت و سبک زندگی با رویکرد معنوی به گردشگری' خواهد پرداخت.
وی گفت: دیگر هدف برگزاری نشست تخصصی مذکور را همکاری علمی فیمابین موسسات آموزشی و نخبگان گردشگری با دانشگاه علم و فرهنگ و دیگر برگزار کننده گان کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت عنوان و اعلام کرد این نشست تخصصی پنجشنبه یکم بهمن ماه از ساعت 14 تا 16 در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز در آخر طالقانی برگزار می شود و شرکت برای اساتید، دانشجویان و محققین رشته های گردشگری،شهرسازی ،هنر و معماری و سایر متخصصان حوزه گردشگری آزاد است.
کریمی از گشایش رسمی دفتر نمایندگی انجمن علمی گردشگری ایران در تبریز خبرداد و افزود: همزمان با این نشست علمی دفترنمایندگی انجمن توسط رئیس انجمن علمی گردشگری ایران جناب آقای دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو درخانه تاریخی علی مسیو گشایش خواهد یافت و خدمات تحقیقاتی و پژوهشی و آموزشی به علاقمندان و دانشجویان ارائه خواهد داد.
لازم به توضیح است انجمن علمی گردشگری ایران به منظور ارتقای دانش و گسترش پدیده صنعت گردشگری و بهبود امور آموزشی و پژوهشی در این رشته با مجوز رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل شده است.  
محور اصلی فعالیت‌های این انجمن تلاش در جهت تقویت مبانی نظری، فلسفی، روش شناختی و هدایت امور در راستای تحقیق و ترویج علوم به منظور توسعه مؤلفه‌های اصلی صنعت گردشگری است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.