سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 110 کيلو مواد مخدر حاصل تشديد اقدامات پليسی

فرمانده انتظامی شهرستان ايرانشهر از کشف 110کيلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح تشديد فعاليت های انتظامی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ دوستعلي جليليان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و برخورد با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي طي دو عمليات جداگانه موفق به کشف 110 کيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش و ترياک شدند.  
فرمانده انتظامي ايرانشهر با اشاره به دستگيري چهار نفر متهم وتوقيف سه دستگاه خودرو سواري در اين رابطه گفت:ماموران انتظامي همچنين در اجراي اين طرح موفق به کشف مقاديري کالاي قاچاق از نوع لاستيک ، البسه و لوازم خانگي جمعا به ارزش 235 ميليون ريال از دو دستگاه پژو شدند.  
وي در ادامه تصريح کرد:دستگيري 6 سارق در حين سرقت و توقيف13 دستگاه خودرو و 16 دستگاه موتورسيکلت متخلف از دستاورد هاي ديگر اين طرح مي باشد که پس از تحقيقات پليس سارقان به14 فقره سرقت اعتراف کردند.  
فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان خاطرنشان کرد : پليس در راستاي ماموريت خود با همکاري شهروندان در هر زمينه اي که جرم و اقدامات خلاف قانون توسط هر شخصي انجام گيرد وارد عمل شده و پاسخ قاطعانه به مخلان نظم و امنيت خواهد داد و اين افراد بدانند پليس لحظه اي از آنان غافل نيست .


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.