سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از تجربیات پیشکسوتان برای تحقق اهداف دوچرخه سواری

فدراسیون دوچرخه سواری به منظور برطرف شدن مشکلات جامعه دوچرخه سواری و تحقق اهداف این قشر در چهارسال آینده با پیشکسوتان جلسه برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدراسیون دوچرخه سواری برای تحقق بخشیدن به برخی از برنامه های قشر دوچرخه سوار کشور در حال برنامه ریزی است. یکی از این برنامه ها تشکیل کمیته دوپینگ در داخل فدراسیون دوچرخه سواری است تا با این معضل بزرگ برخورد شود و رکابزنانی عاری از هر نوع آلودگی برای حضور در رقابت های بین المللی داشته باشیم.
 
زیرا در این روزهای اخیر به خاطر اشتباه در استفاده از مکمل ها یا استفاده از مواد نیروزا متاسفانه اسامی خیلی از رکابزنان به نام کشور در لیست دوپینگی ها در آمده و برای جلوگیری از این مسئله فدراسیون دوچرخه سواری قصد دارد به طور جدی و قاطع با این برنامه برخورد کند.
 همچنین برای استفاده از تجربه پیشکسوتان در فعالیت های مختلف فدراسیون، جلسه ای با این افراد برگزار خواهد شد تا به صورت جدی با مشکلات رکابزان آشنا و برای کمک به آنها تصمیم گیری شود.     
 
خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اهدافی که برای چهار سال دوم برنامه ریزی کرده ام، به منظور تشکیل کمیته دوپینگ در فدراسیون دوچرخه سواری، مقرر شده چهارشنبه 29 دی ماه با حضور پیشکسوتان جلسه ای برگزار کنیم و از نظرات این جمع خانواده دوچرخه سواری برای رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم، زیرا این افراد با مشکلات این رشته ورزشی آشنایی دارند.
 
وی افزود: البته برای انجام برخی از برنامه ها باید رضایت وزارت ورزش را هم اخذ کنیم، زیرا نقطه نظرات اعضای وزارتخانه برای ادامه فعالیت های فدراسیون اهمیت دارد.
 
قمری در ادامه تصریح کرد: هم اکنون در حال بازسازی ساختار فدراسیون دوچرخه سواری هستیم و هدفمان چابک سازی فدراسیون و رعایت نظم و انضباط بیشتر است، زیرا قصد داریم در آینده با 40 درصد کار مفیدتر پیش برویم.    
 
وی در خصوص بازنشسته شدن برخی از کارمندان فدراسیون دوچرخه سواری و ادامه فعالیت امید سراجی به عنوان مدیر بازاریابی تاکید کرد: برای جانشین دبیر فدراسیون در حال حاضر حمید عطاالهی را انتخاب کردیم و در خصوص امید سراجی نیز با توجه به اینکه شرایطی که در چهار سال گذشته از حامی مالی فدراسیون خواسته بودیم تحقق پیدا نکرد ، همکاری مان را با وی در این بخش قطع کردیم، اما سراجی به عنوان رئیس هیئت تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.
 
قمری در خصوص اینکه برنامه وی برای سمت دبیر فدراسیون دوچرخه سواری چیست، خاطر نشان کرد: در این مدت که حمید عطاالهی سرپرست دبیری فدراسیون است، عملکرد وی را می سنجیم تا در چند ماه آینده این سمت به وی واگذار شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.