سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

راه‌اندازی مرکز رشد فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان

مرکز رشد فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه به‌دنبال تأسیس مرکز رشد فناوری در دانشکده هستیم، گفت: این مرکز به‌زودی و تا پیش از پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

دکتر علیرضا آموزنده در خصوص گسترش فعالیت‌های دانشکده افزود: تقویت زیرساخت‌های فیزیکی مانند فضای کلاس‌ها و کیفیت‌بخشی به خوابگاه‌ها اولین مسأله‌ای است که مدنظر قرار دارد تا بتوانیم از این طریق کیفیت آموزشی دانشکده را ارتقا دهیم.

وی گفت: از سال ۹۰ تاکنون توانسته‌ایم تعداد دانشجویان را از حدود ۸۰ دانشجو به یک‌هزار دانشجو در 11 رشته تحصیلی افزایش دهیم و در رتبه‌بندی دانشگاه‌های تیپ ۳ از رتبه نسبتاً مناسبی برخوردار هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به برنامه‌های مدنظر برای تقویت بُعد پژوهشی، افزود: البته دانشکده در حوزه پژوهشی باید تقویت شود؛ به همین منظور نیز مرکز پژوهش‌های علمی دانشکده را فعال کرده‌ایم و به دنبال ایجاد مرکز رشد فناوری هستیم.

آموزنده تصریح کرد: این مرکز به‌زودی و پیش از پایان سال جاری افتتاح می‌شود. در بُعد پژوهشی به دنبال آن هستیم که به سمت انجام تحقیقات کاربردی حرکت کنیم و همه باهم بتوانیم دانشکده را به سمت پیشرفت هدایت کنیم.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.