سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین گزارش‌ها از تحولات میدانی سوریه؛

انهدام تجهیزات داعش در غرب تدمر/ هجوم تروریست‌ها به چندین محور دیرالزور درهم شکست + تصاویر


نیروهای سوری ضمن ادامه پیشروی‌های خود در حومه حمص، مقر تروریست‌ها را در منطقه وادی‌بردی دمشق هدف قرار دادند.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تحولات میدانی صحنه نبرد سوریه نشان می دهد که نیروهای ارتش و مقاومت، ضمن ادامه پیشروی‌های خود در حومه حمص، چندین مقر تروریست‌ها را در منطقه وادی بردی دمشق هدف قرار دادند. 

خبرگزاری اعلام الحربی نوشت: ارتش سوریه محل تجمع و مقر تقسیم نیروی تروریست‌ها را در ورودی شهر «عین‌الخضره» منطقه وادی بردی دمشق هدف مستقیم حملات موشکی خود قرار داد.
نیروهای سوری پس از درگیری‌های گسترده با عناصر مسلح تروریستی وارد این شهر شدند.

*ادامه پیشروی‌های ارتش در حومه حمص/ انهدام تجهیزات داعش در غرب تدمر



از حومه حمص نیز خبر می‌رسد که نیروهای ارتش موفق شدند به پیشروی‌های خود در محور شمال شرقی فرودگاه T4 و شرق ایستگاه چهارم را در حومه حمص ادامه دهند. ارتش سوریه محل تجمع تروریست‌های داعش را در منطقه «تلول علب التیاس» غرب شهر تدمر در حومه شرقی حمص هدف قرار داد.

این حمله منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌های داعش شد که در ادامه انهدام 3 خودرو مجهز به مسلسل‌های سنگین، خمپاره‌انداز و تانک متعلق به تروریست‌ها را به‌دنبال داشت.

*هلاکت 30 تن از تروریست‌های داعش در حمله ناکام به محورهای شهر دیرالزور



بنابراعلام منابع نظامی، ارتش سوریه ضمن ناکام گذاشتن حملات داعش به چندین محور در شهر دیرالزور، بیش از 30 تن از عناصر این گروه تروریستی را به‌هلاکت رساند. نیروهای سوری هجوم تروریست‌های داعش را به مناطق زیر در حومه شهر دیرالزور را خنثی کردند که این حمله ناکام هلاکت شماری از عناصر داعش را به‌دنبال داشت؛  

**محور شرقی شهر دیرالزور
**محور جنوبی و شمال غربی فرودگاه دیرالزور
**منطقه جبل ثرده در جنوب دیرالزور
**حمله به شهروندان مناطق الرشدیه، الحویقه، الصناعه و البغیلیه و اطراف این منطقه در شمال غربی دیرالزور

*عملیات هوایی ارتش سوریه در جبل‌ثرده، البغیلیه و پانوراما



نیروی هوایی سوریه حملات خود را به مناطق درگیری و حضور تروریست‌ها در مناطق جبل‌ثرده، البغیلیه و پانوراما آغاز کرد. در این حملات مستقیم علاوه بر هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها، یک تانک و 3 خودرو متعلق به عناصر تروریستی نیز منهدم شد.

*وضعیت میدانی شهر «بسیمه» به روایت تصویر



این تصویر وضعیت تسلط نیروهای ارتش سوریه را بر شهر «بسیمه» در منطقه وادی بردی حومه دمشق نشان می‌دهد. به‌علاوه 5 دستگاه خودرو جهت حمل و‌نقل به منطقه «نبع‌الفیجه» وادی بردی در حومه دمشق رسیدند. هم‌چنین تیم اصلاح پمپاژ آب، برای پمپ مجدد آب مصرفی شهر دمشق فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 
گزارش از: وحید امیدی موحد
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.