ارتش سوریه حمله تروریست‎ها به حومه شهر «حماه» را ناکام گذاشت.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش سوریه در ادامه درگیری با تروریست‌های مسلح، ضمن ضبط انبار تسلیحاتی آنان، حمله عناصر تروریستی به شهر «السلمیه» در حومه حماه را ناکام گذاشت. 

*کشف انبار تسلیحاتی داعش در «بستان‎القصر»

کشف انبار داعش در «بستان‎القصر»/ «خانه سعودی» جبهه‎النصره در شهر

خبرگزاری اعلام‌الحربی در گزارشی نوشت؛ یکی از یگان‌های مهندسی ارتش سوریه، عصر روز گذشته ضمن کشف انبار تسلیحاتی و کارگاه‎های آموزشی گروه‌های تروریستی در منطقه «بستان‌القصر» حلب، ذخیره این انبارها را ضبط کردند.
توپخانه ارتش سوریه 8 خوردرو مجهز به مسلسل تروریست‌های داعش را در منطقه «رسم الحرمل‌الامام» و «الحرملی» در دیرحافر حومه شرقی حلب منهدم کرد.

*هلاکت دو تن از سرکردگان تروریست‌ها در حومه حماه
ارتش سوریه حمله گروه‌های مسلح تروریستی به روستای «خنیفیس» در جنوب شهر "سلمیه" از توابع جنوب‎شرقی حومه حماه را ناکام گذاشت. به‌دنبال آتش سنگین ارتش سوریه علیه تروریست‌های مسلح در منطقه «بسیمه» وادی بردی، "حسن رمضان"  و "بشیر دالاتی" دو تن از سرکردگان نظامی گروهک تروریستی "كتيبة أحرار بسيمة" به‌هلاکت رسیدند.

*حمله تروریست‎ها به مناطق جنوب شرقی حماه ناکام ماند

کشف انبار داعش در «بستان‎القصر»/ «خانه سعودی» جبهه‎النصره در شهر

از مناطق جنوب شرقی حماه نیز خبر می‎رسد که نیروهای سوری، تانک و تجهیزات مجهز به مسلسل‌های سنگین تروریست‎ها را منهدم کرده و ضمن به‌هلاکت رساندن تعدادی از عناصر تروریستی، چندین تن دیگر از آنان را زخمی کردند. 

در میان تروریست‎های به‎هلاکت رسیده چند تن از سرکردگان آنان هم دیده می‎شود. این رویداد در جریان ناکام ماندن حمله تروریست‎ها به غرب شهر«السلمیه» در جاده حمص- السلمیه از توابع جنوب شرقی حومه حماه به‎وقوع پیوست.

در این یورش ناموفق تروریستی، درگیری‌هایی با انواع سلاح‌های سبک و سنگین صورت گرفت که در جریان آن مواضع تروریست‌های مسلح در منطقه، هدف بمباران سنگین قرار گرفت.

*ضربات سنگین ارتش سوریه به "خانه سعودی" در حومه حماه

کشف انبار داعش در «بستان‎القصر»/ «خانه سعودی» جبهه‎النصره در شهر

یگانی از ارتش سوریه، حمله یکی از شاخه‌های گروه تروریستی جبهه‌النصره را به مناطق نظامی ارتش در روستاها و شهرهای «خنیفیس، السطحیات و الرمیله» در جنوب شهر "السلمیه" و حومه جنوب شرقی حماه خنثی کرد. در این حمله ناکام تروریستی، شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند. 

کشف انبار داعش در «بستان‎القصر»/ «خانه سعودی» جبهه‎النصره در شهر
 
توپخانه ارتش سوریه حملاتی را به محورها و مرکز حضور تروریست‌های جبهه‌النصره در پشت مکانی به نام «خانه سعودی» در منطقه "السطحیات" در حومه شهر سلمیه صورت داد. به‌علاوه نظامیان سوری، تانک و تجهیزات جنگی مجهز به مسلسل‎های سنگین گروه‌های تروریستی را منهدم کرده و چندین نفر از آنان را نیز به هلاکت رساندند.


گزارش از: وحید امیدی موحد
 
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار