سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه:

جابجایی و کاشت مجدد جایگزین قطع درختان

مسئول فضای سبز شهرداری عسلویه گفت: جابجایی درختان به جای قطع آنها، راهکار مثبتی است که توسط شهرداری عسلویه استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرضا بری با مهم شمردن درختان برای اکسیژن‌سازی و کاهش آلودگی‌ها گفت: فضای سبز و به‌ویژه درختان نقشی اساسی در سلامت زندگی ما دارند و شهرداری عسلویه نیز همواره این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: درختانی که در مسیر طرح‌های شهرداری باشند، به هیچ وجه از بین نمی‌روند، چرا که هم هزینه‌بر است و هم اینکه با ارزشی که برای درختان قائل هستیم، سعی می‌کنیم آن‌ها را جابه‌جا کنیم.

مسئول فضای سبز شهرداری عسلویه اضافه کرد: نمونه بارز این اقدام، جابجایی برخی درختان و کاشت این درختان در حاشیه دهکده مردم شناسی، ساحل عسلویه، آرامگاه مشترک اهل تسنن و تشیع و آرامگاه شمالی اهل سنت بوده است.

وی افزود: این‌گونه درختان به دلیل معضلات به‌وجود آمده توسط ریشه آن و حتی بحث‌های بهداشتی، در بسیاری از شهرها قطع می‌شوند، اما ما با جابجایی آنها به مناطق نسبتا صحرایی، بدون درخت و خاکی، به سرسبزی و آبادانی منطقه پرداختیم.

انتهای پیام/ ث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.