سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت اجرای برنامه های دهه فجر با درون مایه مردمی

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: جشن های دهه فجر را باید با هم افزایی خلاقانه و رنگ و بوی مردمی برگزار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  تبریز؛سید محسن لطیفی  امروز در دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان ضرورت اجرای برنامه های دهه فجر با درون مایه مردمیکه در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیتهای مردمی در برگزاری این آئین‌ها تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه تمامی منابع خود را برای آماده سازی فضای عمومی برای اجرای هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر بسیج کنند .
وی مردمی بودن انقلاب اسلامی را بزرگترین وجه تمایز آن در مقایسه با انقلابهای  مشابه خود در جهان دانست و از اصحاب رسانه خواست تا با اتخاذ اقدامات خلاقانه، مردم را در جریان برکات و دستاوردهای نظام قرار دهند.
لطیفی همچنین نقد و بررسی اقدامات نهادهای تصمیم گیرنده و اجرایی مختلف را از رسالت های اصحاب رسانه قلمداد و خاطر نشان کرد: زمانی یک نقد از شیوایی و تاثیر گذاری کافی برخوردار خواهد شد که منتقد اصل انصاف را زیر بنای سنگ محک خود قرار داده و واقعیات را به مصلحت خود ذبح نکند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی امنیت، اقتدار و اعتلای نظام جمهوری اسلامی را مرهون جانفشانی های شهدا دانست وگفت : امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند پاسداشت مجاهدات بزرگمردان تاریخ ساز هستیم.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه  از آحاد مردم خواست تا با حضور آگاهانه خود در برنامه های دهه فجر حماسه ای دیگر از جنس بصیرت بیافرینند.
وحدتی با اشاره به تغییر در اداره حکومت کشور آمریکا و نیز تهدیدات مرتبط با نحوه اجرایی شدن برجام خاطر نشان کرد: پیروزی در برابر هجمه های دشمنان با توکل بر خدا و استفاده از اراده  پولادین مردم ممکن است.
وی از اصحاب رسانه خواست تا برای  فراهم سازی زمینه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیش از پیش تلاش کنند.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.