سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اطفاء حریق کارگاه ابکاری در اصفهان

با سرعت عمل آتش نشانان کارگاه بزرگ آبکاری قطعات صنعتی اطفاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: طی تماس تلفنی یک مورد حریق کارگاه آبکاری قابهای لوازم الکتریکی به سامانه 125 اطلاع داده شد ، در پی آن ستاد فرماندهی دو ایستگاه7و19 مدیر و افسران کشیک را بطور همزمان به محل حادثه واقع در بزرگراه حبیب آباد اعزام کرد ، اما از آنجا که پیش بینی می شد حریق دارای وسعت بالایی باشد ایستگاه های 4، 6، 16،22،24،آتش نشانی دولت آباد و یک دستگاه خودرو آبرسان بعنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند .

محمد شریعتی اظهار داشت : حریق فوق در یک کارگاه آبکاری لوازم الکتریکی به مساحت300 متر مربع رخ داده است.
وی ادامه داد : کانون حریق داخل این کارگاه بود که مملو از مواد پلاستیکی ، لاکی ، کارتن ، مقادیر زیادی تینر  و در کنار ان نیز کارگاه تولید لوله های پلی اتیلن قرار داشت که شعله های اتش در حال سرایت به آنها بود.
شریعتی افزود: با توجه به گستردگی و وسعت حریق  آتش نشانان خوشبختانه پیش از توسعه حریق به کارگاههای مجاور توانستند با سرعت عمل قابل ملاحظه ای موفق به مهار و اطفاء کامل حریق شوند.
وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است افزود: در حادثه فوق یک مورد مصدوم که دارای سوختگی سطحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.
 در پایان شریعتی خاطر نشان کرد آتش نشانان پس از ایمن سازی و پاکسازی  محل به عملیات خود خاتمه داده و محل را به مالک تحویل دادند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.