سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

افتتاح مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا اهواز توسط وزیر بهداشت

رئیس بیمارستان شفا اهواز از افتتاح مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفای اهواز با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیژن کیخایی، رئیس بیمارستان شفای اهواز اظهار کرد: مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا پوشش دهنده جنوب غرب کشور ایران و کشور عراق به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پیوند استخوان در کشور محسوب می شود.

وی افزود: این مرکز به مساحت 2 هزار و 700 متر مربع در سه طبقه با 46 اتاق و 18 تخت بستری با کادر مجرب و پرسنل قوی، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کیخایی بیان داشت: با افتتاح این مرکز تمام بیماران سرطانی و وراثت خونی مانند تالاسمی، کم خونی، داسی شکل و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی نیازمند پیوند استان و جنوب کشور در این بخش پیوند داده می شوند.

رئیس بیمارستان شفای اهواز تصریح کرد: بیش از 100 میلیارد ریال برای این مرکز هزینه شده است.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه و جمعی از مسئولان دانشگاه وزیر را همراهی کردند.

وزیر بهداشت از جمعه شب وارد اهواز شد و بهره برداری از یک هزار تخت روانپزشکی در سراسر کشور به صورت همزمان از طریق ویدیو کنفرانس که 120 تخت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز است و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه های وزیر بهداشت بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.