سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی چابهار خبر داد

دستگیری 2 فروشنده موادمخدر در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ازکشف 9فقره سرقت ، هشت کیلوگرم حشیش و دستگیری دو نفر از عاملان فروش مواد مخدردر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ محمد نور بخش فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی ، پاکسازی و مبارزه با هنجار شکنان و عاملان فروش مواد افیونی در مناطق آلوده در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .  

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با انجام یک سری کار اطلاعاتی تعداد 3 نفرسارق که اقدام به سرقت موتور سیکلت ، منزل و محتویات داخل خودرو می کردند شناسایی ودر یک عملیات ضربتی دستگر شدند.  

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه پس از تحقیقات پلیسی سارقان به 9 فقره سرقت اعتراف کردند تصریح کرد :در ادامه اجرای این طرح عاملان توزیع کننده مواد افیونی که اقدام به فروش مواد افیونی می کردند شناسایی و پس از بازرسی ازمخفیگاه آنان مقدار هشت کیلو حشیش کشف ودر این رابطه 2نفر نیز دستگیرشدند .  

سرهنگ محمد نوربخش در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند .

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.