سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ثبت نام دو تیم دیگر

حضور پنج تیم ایرانی در تور جهانی والیبال کیش

دو تیم دیگر از ایران برای حضور در تور جهانی کیش ثبت نام کردند تا تعداد نمایندگان ایرانی این رقابت ها به پنج تیم برسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.
ثبت نام تیم ها برای شرکت در این رقابت ها از 27 آذرماه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
سازمان ساحلی فدراسیون والیبال نام دو تیم ایرانی دیگر را برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرد تا تعداد تیم های ایرانی به پنج برسد، اما ثبت نام آنان به معنی حضور قطعی این تیم ها نخواهد بود.
آرش وکیلی – عباس پورعسگری، رحمان رئوفی – بهمن سالمی، آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی، ابراهیم سن سبیلی – شهرام قاسم خواه و بهنام توکلی – امیر شوشتری زاده اسامی بازیکنان پنج تیم ایرانی ثبت نام شده در این رقابت هاست.
تا صبح امروز 64 تیم از 23 کشور جهان برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند و مهلت ثبت نام روز دوشنبه این هفته به پایان می رسد.
ایتالیا و اتریش (شش تیم)، آلمان، ایران و آمریکا (پنج تیم)، کانادا، سوئیس و فرانسه (4 تیم)، روسیه و هلند (سه تیم)، استرالیا، جمهوری چک، قزاقستان، قطر، ترکیه و لهستان (دو تیم)، بلژیک، انگلیس، استونی، مجارستان، ژاپن، آفریقای جنوبی و اوکراین با یک تیم برای حضور در تور جهانی کیش تاکنون ثبت نام کردند.
در جدول اصلی این رقابت ها 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رنکینگ در دو جدول قرار می گیرند.
نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.