سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

باید اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را جدی گرفت

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه از دستگاه های اجرای خواست اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛طهمورث الیاسی با اشاره به تدوین برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان، بر لزوم اجرایی شدن این سیاست ها در راستای حل مشکلات تاکید کرد.

الیاسی استان کرمانشاه را یکی از استان های منحصربه فرد برشمرد و اظهار کرد: این استان با وجود برخورداری از ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد به دلایل مختلف نتوانسته است آنطور که باید در مسیر توسعه قرار گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با اجرای این سیاست ها می توان در راستای رفع مشکلات گام برداشت.

الیاسی سپس با بیان اینکه استان کرمانشاه ۴۶پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح ملی دارد، اظهار کرد: هشت مورد از این پروژه ها  تاکنون تکمیل شده اند.

الیاسی افزود: همچنین ۱۰ پروژه پیشرفت بالاتر از ۸۰ درصد، شش پروژه با پیشرفت ۵۰ درصد و ۲۲پروژه کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه سپس پروژه های استانی در دست اقدام در حوزه اقتصاد مقاومتی را ۱۶۶ پروژه اعلام کرد و افزود: ۴۰ مورد از این پروژه ها تکمیل شده اند.

الیاسی افزود: ۲۱ پروژه پیشرفت بالا از ۸۰ درصد، ۳۸ پروژه پیشرفت بالا تر از ۵۰ درصد و ۵۳ پروژه پیشرفت کمتر از ۵۰ درصد  دارند و در مورد  ۱۴ پروژه دیگر هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.