سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزایش 39درصدی پرداخت کمک هزینه جهیزیه نو عروسان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان، از افزایش میزان پرداختی کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و هدایای ازدواج مددجویان به منظور کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش کمیته امداد خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت :از ابتدای امسال تاکنون ،با مشارکت خیران نیک اندیش و اعتبارات دو لتی 76میلیارد و 175میلیون ریال به منظور، تامین سه هزار و 515فقره کمک جهیزیه وهدایای ازدواج به افراد تحت پوشش پرداخت شده ،که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 39درصد افزایش داشته است .
وی افزود :از این میزان مبلغ پرداختی،43میلیارد و 837میلیون ریال از محل اعتبارات دو لتی و32میلیارد و 338میلیون ریال هم از محل  کمک خیریه ها ،صد قات و حامیان طرح اکرام ایتام تامین شده است .
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت : از میزان کمک های دریافتی هم در این مدت 2 هزار و 406فقره مربوط به جهیزیه دختران ، 405 فقره مربوط به جهیزیه ازدواج مجدد بانوان تحت پوشش و 704موردمربوط به تامین هدایای ازدواج پسران بوده است .
وی میزان پرداختی کمک هزینه جهیزیه و هدایای ازدواج مددجویان را از 2 تا 40 میلیون ریال برای هر مددجو دانست، و افزود : هم اکنون هزار و 100مدد جوی دیگر هم متقاضی در یافت کمک جهیزیه و هدایای ازدواج از امداد هستند .



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.