سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف 79 درصد جرایم رایانه ای

79 درصد جرایم رایانه ای در مازندران کشف می شود.

سردارسيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران در جمع معاونان و روسای پليس های تخصصی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: برداشت غيرمجاز از حساب بانکی، هتک حيثت و نشر اکاذيب و کلاهبرداری های اينترنتی ، از جمله جرايم شايع در سطح استان است.

وی با تاکيد بر شناسايی تهديدات و آسيب های اجتماعی فضای مجازی و مقابله با آن، بر استفاده از بسترهای نوين رسانه ای در راستای تقويت سرمايه اجتماعی و ارتقاء منزلت پليس تاکيد کرد و افزود: بايد با اطلاع رسانی وآگاهسازی عمومی و استفاده از همه ظرفيت های درون و برون سازمانی با اين تهديدات و آسيب ها مقابله کرد.

سردار ميرفيضی، برگزاری جلسات آموزش همگانی و استفاده از ظرفيت رسانه های گروهی را در راستای آگاهسازی عمومی و افزايش سواد رسانه ای افراد در مواجه با اين تهديدات مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: آشنايی افراد با تهديدات و آسيب های فضای مجازی نقش موثری در کاهش جرايم در اين فضا دارد.

فرمانده انتظامي استان افزود:خانواده ها بايد ضمن آشنايی با فضا مجازی،تهديدات و آسيب ها، همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام افراد شياد و مجرمان قرار نگيرند.

وی با تاکيد بر بهره گيری هوشمندانه از ظرفيت و بسترهای نوين رسانه ای در عصر اطلاع رسانی، گفت:بايد از اين ظرفيت ايجاد شده در راستای افزايش سرمايه اجتماعی و ارتقاء منزلت اجتماعی پليس استفاده کرد.

سردار ميرفيضی مقابله با عمليات روانی دشمن و استفاده درست از بسترهای نوين رسانه ای را در تقويت سرمايه اجتماعی پليس و افزايش منزلت اجتماعی مهم دانست و افزود: نقش سازمان ها و نهاد های فرهنگی و اجتماعی در همکاری و تعامل با پليس برای توليد محتوا از اهميت بسزايی برخوردار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.