سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

ارسال 550 اثر به جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان

معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ٥٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی در چهار بخش مقاله نویسی فارسی، شعر، داستان و دل نوشته فارسی و ترکی برگزار می شود.

وی بیان داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را در محورهای ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زینب(س)،جنبه های عرفانی حضرت زینب(س)، نقش و جایگاه اجتماعی ،نگاه زیبا شناختی ،بصیرت شجاعت و ظلم ستیزی حضرت زینب(س) و مدیریت جهادی و مسئولیت پذیری آن حضرت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

این مقام مسوول افزود: تاکنون ٥٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شکوه شکیبایی ارسال شده است که پس از داوری آثار از آثار برگزیده در مراسم اختتامیه که ٦ و ٧ بهمن برگزار می شود، تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد:سال گذشته ٢٠٠ اثر به دبیرخانه این همایش در زنجان ارسال شد و امسال هم در مجموع از ٣٠ نفر به عنوان نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.