سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

آغاز رقابت های پارالمپياد درون مدرسه

سومین دوره پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای در واحدهای آموزشی گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت: این المپیاد ورزشی در رشته های ایستگاه های ورزشی گویرانی، تنیس روی میز، والیبال، ایستگاه های آمادگی جسمانی، بازی های بومی- محلی، طناب زنی، گلبال، شطرنج نابینایان و طناب کشی برگزار می شود.

سید امیر فرحسینی افزود: پیشگیری از پیشرفت اختلال های جسمی و روانی دانش آموزان استثنایی، توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی، ارتقای سطح سلامت جسمی، روانی و شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه را از مهمترین اهداف برگزاری پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استثنایی اعلام کرد.

وی ایجاد شور، رقابت سالم و تقویت اعتماد به نفس در مدارس را زمینه ساز ورزش قهرمانی دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته با برگزاری این طرح، دانش آموزان مستعد شناسایی شده و با اعزام به مسابقات کشوری، موفق به کسب 26 مدال انفرادی و 3 مقام تیمی شدیم.

سومین پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای استثنایی کشور در طول سال تحصیلی در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین و پرورش قوای جسمانی، روحی، اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان با حضور بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان در سه بخش بازی های دبستانی، پرورشی و بومی – محلی و نیز رشته های ورزشی آموزشگاهی در حال اجرا است.


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.